tisdag 9 april 2013

Byxkrisen är över.

Så, det var snabbt avklarat. Jeansångesten har släppt och jag har skaffat mig ett par nya, skitsnygga bralls som jag kan ha efter att bulan är ett minne blott ( I wish..) och som passar perfekt just nu. I Ljungskile ligger den underbara butiken Sprudla som har allt jag behöver och vill ha. Till exempel en röd- och vitprickig vattenkanna, något av det snyggaste jag har sett. Tyvärr faller den bara under etiketten "vill ha" och absolut inte under "behöver" så jag fick faktiskt hålla mig i skinnet. Det är något med vattenkannor som är så vackert tycker jag. Därför står det också tre stycken utanför altandörren, en på övervåningen och två här nere... Om ni har vägarna förbi Ljungskile så stanna för allt i världen, ta er ner till Sprudla och titta på allt vackert som finns där! Där finns också Linda som är en av de finaste jag vet. Inte är det konstigt att Sprudla är så bra när det är Linda som driver den!!

4 kommentarer:

  1. Ja, jag kan bara hålla med om att Linda är SÅ rar och gó, och butiken har blivit SÅ fin!!! =D

    Trolda - kramar till Er alla!!! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst har den! Fick hälsning från mannen min igår, nu tycker jag att vi tar och träffas med alla våra gubbar, eller vad säger du? Stora kramar till dig och dina killar <3

      Radera
  2. Tack fina Ellie <3 Jag blir både varm i hjärtat och röd om kinderna när jag läser det du skriver!
    Tack Trolda, inte svårt att vara "rar" med så goa kunder som du och Ellie <3
    Kramar till er båda!!!

    SvaraRadera
  3. JAAAAA, vi fikar snart - när lille mannen kryat på sig!-, jag jobbar nu till helgen men kanske NÄSTA kan passa!?? Lördag eller söndag, fm el. em!??? ELLER en annan helg...det blir när det passar! =D Ni är välkomna hit om ni vill. =D

    Trolda - KRAMAR!! =D

    SvaraRadera