torsdag 6 september 2012

 Något av det vackraste jag vet. Dessa bär gör mig alldeles bubblig av glädje. Att få plocka dem tillsammans med kärlekarna i mitt liv gör mig ännu bubbligare... Vilken eftermiddag vi hade igår!
 Eller så var det den här som gjorde mig bubblig... Hur kunde jag glömma kaffetermosen hemma? Jag vet inte, plötsligt händer det. Och då fanns räddaren i nöden i hyllan på ICA. Säkert fel på alla sätt, men ajajaj så god... Och den var ju fairtrade, även om det var starbucks. Plus minus noll tänker jag här.
Jag kan härmed meddela att jag blivit ett skogstroll. Om jag hade fått välja hade vi spenderat nästan varje vaken stund ute i skogen på en stubbe. Det är som om jag bara varvar ner totalt. Barnen myser och klättrar i mossan och plockar kottar och mannen och jag bråkar inte fram ett endaste ord utan tycker bara om. Vi njuter, andas och tycker bara om. Gör vi väl mest här hemma med, men det är något med utandningen i skogen. Den blir längre. Vi släpper mer. Det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar