måndag 27 maj 2013

Nu är jag klar med en sak och ska bara, bara skicka in det, till rätt adress och sen får jag förhoppningsvis ett diplom! Hepp!! Gud så skönt det skulle vara att få det där diplomet, att bli diplomerad, jag har faktiskt aldrig blivit diplomerad innan. Men diplomerad stress-och avspänningsterapeut låter så himla... vuxet. Jag har verkligen stretat och gnetat och plickat och plockat för att bli färdig med den här utbildningen. Det allra, allra mesta gjorde jag året mellan den första mammaledigheten och den andra. Min planering sprack dock med bara några månader och V föddes lite mitt i slutet. Att föda barn är ett giltigt skäl till frånvaro. Och att jag kanske blev lite sen med en inlämningsuppgift eller två. Nu är det gjort, äntligen och jag ska bara skicka in de fysiska bevisen!! Tjihoo!! Jag kan slå vad om att jag glömt något annat, någon liten, liten lapp som skulle skrivas eller något sånt löjligt men faktiskt, jag tänker ta ut segern i förskott och fira lite. Är något glömt får jag väl göra det och så fira igen. Så ettårsutbildningen som skulle vara färdig 2011 ser ut att bli färdig lagom till sommarlovet 2013!! Tjihoo igen!!


3 kommentarer:

  1. GRATTIS i förskott då!!! :)))
    När du säger att du ska skicka in de fysiska bevisen....menar du på frånvaron då.....alltså skicka in Viggo? ;)
    Glöm inte lägga i porto till returen då! :))

    Kram å Grattis igen!!

    Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och hahaha, nej, Viggo har redan varit med som ett fysiskt bevis, det är ett utbildningsmaterial som jag skrivit till en värdegrundsutbildning för Lysekils kommun!! Och, är rädd för att han inte behöver något returporto var jag än skulle skicka honom, han är lite som en jojo, kommer alltid tillbaka till MAAAMMAAA!

      Kramar!

      Radera
  2. Diplomerad blir du redan av undertecknad!!! (Räcker det... !?? ;-)) För lugn och trivsel och garanterat avslappnat är det i Ditt eminenta sällskap - det skriver jag under på!!! :) Tack för dina fina blomstrande ord, och jag ÄR lite stolt över planteringarna... ;-) på MARKEN prunkar det dessutom i LÅDOR, som vi kan kika på när vi nu får till den där FIKAN!!! =D

    Trolda - bamsekramar! v=D

    SvaraRadera