onsdag 30 maj 2012

En gång önskade jag mig Dave Grohls skägg, för jag tycker att det är så fint, ser så mjukt ut och säkert är himmelens bra att sitta och peta i när man funderar över synnerligen viktiga saker.

Men. Det var just hans skägg jag ville ha. Inget annat.

Nu. Har jag blivit med mustasch. Inte en hårig en, utan en fantastisk pigmentförändring som mina ongar har samlat ihop till under graviditeterna. Hormonella pigmentförändringar. De har smugit sig på, jag har anat en skugga och idag sa E det jag fruktat rätt ut bara. "Mamma, du haaj mustaas!"

Jippie!?

1 kommentar:

  1. Heeej! =D Åh så kul att få hälsa på här hos dig, och tack för din fina kommentar hos mig! =D Och vilken UNDERBAR skribent du är - jag har läst här hos dig och skrattat så tårarna runnit!!! =D Hoppas vi ses i parken i veckan, annars blir det en annan dag.

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera