tisdag 19 mars 2013

Jomen. Jag ska erkänna det, jag ska. Jag har blivit totalt kattokig. En galen kattant. Det har smugit sig på, jag har inte riktigt riktigt tagit det på allvar men igår stod det helt klart för mig. Jag köpte underbyxor med katter på. Ja. jag är trettiotvåochetthalvt och har underbyxor med katter på. Fick syn på dem i en butik och blev överlycklig, de var ju så fina, så fina. Precis som mina kattörhängen. Och kattnyckelringen. Lisa verkade nästan förnärmad när jag visade henne, och i det ögonblicket insåg jag att det har gått över en gräns. Jag har passerat en gräns och nu är det för sent att vända tillbaka. Jag köpte underkläder med katter på och det första jag gör när jag kommer hem är att visa upp dem för katten. Vad hon tyckte? Tja, hon verkade inte helt såld på idén.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar